15 Ogo 2013

bersatu demi agama bangsa dan negara malaysia!!


Assalamualaikum kepada peminat blog JTPH . 

JTPH menyeru kepada UMNO&PAS agar bersatu demi agama bangsa dan tanah air malaysia yang tercinta ini JTPH berharap penyatuan orang orang melayu didalam negara ini dapat dilaksanakan dalam jangka waktu singkat ini kerana JTPH takut kehilangan nagara kita daripada dijajah semula .apa yang JTPH risaukan andaikata UMNO KALAH PADA PRU14 mungkin Pakatan Rakyat akan menjadi kerajaan persekutuan andaikata benar mungkin negara akan musnah kerana janji janji manis pakatan rakyat terhadap rakyat dinegara ini . 

JTPH tidak yakin dengan kepimpinan anwar ibrahim dalam mentadbir negara kita kerana JTPH takut akan kehilangan negara andaikata Umno bn tumbang kali ini . kerana sokongan cina terhadap Dap sangat sangat memberansangkan andai kata PR tidak berjaya mentadbir dengan baik maka tiada harapan untuk negaraku berkumandang kerana bendera penjajah telah mengambil alih pentadbiran  negara kita ..

kita mesti menolak PR daripada memerintah negara ini ! jangan biarkan negara ini dijajah !! 

akhirkata daripada JTPH marilah kita bersatu demi agama bangsa dan tanah air ! andaikata umno dan pas bersatu maka kukuhlah pertahanan orang melayu daripada dibolosi oleh sesiapa pon .. 

Tiada ulasan: