2 Dis 2012

Isnin, 3 Desember 2012

MELAYU PELUPA TERLUPA ATAU SAJA LUPA

Kali ni JTPH lihat sudah tidak ramai lagi anak Melayu yaang betul betul berani untuk mempertahankan kedaulatan negara ini seperti mana yang diceritakan oleh datuk JTPH kepada JTPH dulu.

Menurut arwah, semasa zaman pemerintahan Jepun dan komunis dulu, anak melayu berani bergadai nyawa untuk memerangi mereka agar negara ini mencapai kemerdekaan dan seterusnya kita semua dapat merasa kenikmatan hidup secara aman dan damai hingga kini.

Pengorbanan demi pengorbanan di lakukan oleh anak anak melayu hingga ada yang terkorban  semata mata untuk melihat negara ini aman dan makmur.

Namun begitu, masihkah ada semangat kepahlawanan melayu dan darah paanglima mengalir dalam batang tubuh anak anak melayu kini?

  JTPH melihat, anak melayu kini lebih sanggup untuk mengikut telunjuk cina DAP yang dahulunya menjadi musuh ketat orang melayu kerana dipercayai mereka ini komunis.
 
klik gambar

Mungkin akan ada yang mengatakan bahawa itu hanya filem, tapi cuba hayati lagu tersebut, lagu yang penuh dengan makna menyeru anak melayu mempertahankan negara yang tercinta ini.

Adakah anda semua mahu melihat kejadian seperti 13 mei 1969 tercetus kembali?

Adakah anda semua mahu melihat cina DAP memengang penyapu lidi yang memberi simbolik untuk mengusir melayu dari bumi melayu ini?

Adakah anda semua sanggup mendengar di sekitar jalan raya perkataan 'Malaysi" yang membawa maksud 'Mati Melayu'?

Hari ini kita lihat cina DAP sudah memainkan isu kemelayuan dan terus menghasut melayu untuk membenci melayu dan yang palin menyedihkan pula ialah, ada juga melayu yang menjadi talibarut cina DAP ini semata mata untuk meraih jawatan yang sudah lama diidamkan.

Berapa lama melayu seperti ini akan berkuasa? melainkan satu masa nanti meraka sendiri akan dimusnahkan oleh cina DAP yang disokong oleh mereka pada masa kini.


klik gambar

Anda sudah tonton filem tersebut? nampak bagaimana kekejaman mereka terhadap melayu? Adakah ini yang menjadi kebanggaan pembangkang kini?

Adakah mereka ini yang dikatakan oleh Mat Sabu sebagaai pejuang? Hinggakan Karpal Singh dan DAP beriya iya untuk membawa balik Chin Peng ke Malaysia? Bukankah mereka (PKM) ini telah banyak memusnahkan keluarga dengan membunuh orang orang kampung?

Bukan itu sahaja, mereka juga bertindak merogol anak anak dara orang melayu kerana kerakusan mereka untuk memerintah.

Inilah yang telah dilakukan oleh cina yang sememangnya benci dan marah pada orang melayu, walau pun bukan semua cina begitu, tapi kita harus ingat, sebagai melayu dan sebagai anak melayu, kita yang sepatutnya mempertahankan tanah air ini.

Jangan kita harap pada bangsa lain untuk mempertahankan negara ini kerana jika tidak kita siapa? Jika tidak kini bila? Jika tidak disini dimana?

Bangunlah wahai anak melayu, sedarlah, jangan sampai kita merempat di negara kita sendiri, pertahankan apa yang telah ditinggalkan oleh nenek moyang kita dan ingatlah bahawa perjuangaan mereka nanti akan menjadi sia sia jika kita sendiri terpaksa mengemis dalam negara kita sendiri.

klik gambar
 Anda semua mahu kejadian ini berulang? tepuk dada tanya diri...JTPH jom tolak pakatan haram

Tiada ulasan: