3 Dis 2012

BUKTI NIK AZIZ CAKAP TAK SERUPA BIKIN

                            MONDAY 3 DEC 2012                                 

SEMUA orang tahu yang Nik Aziz sudah keluar kenyataan nafi ada kafir dan murtadkan UMNO. Kenyataan ini dikeluarkannya melalui laman Facebook miliknya setelah kecaman demi kecaman diterimanya apabila video yang membuktikan perkara tersebut menjadi viral di Internet.

Biasalah Nik Aziz, dia beriman dengan undi dan pilihanraya, bukan dengan Allah swt. Sebab itu senang-senang boleh tuduh UMNO kafir dan murtad, dan kemudian senang-senang nafikan apabila dapat tahu ramai orang mengecam.

Tapi tidak mengapalah, kita ada video untuk buktikan apa yang kita kata.  Dengan adanya video itu, Nik Aziz nafi pun kena, kalau dia betul maksudkan pun kena.
Ini payah bila hidup dalam kekeliruan dan penipuan 24 jam, huru hara dibuatnya kan.




PERHATIAN !!!!

Saudara-saudari sekelian percayalah,
Kita menentang WAHABI , bukan kerana nama dia WAHABI. Kita menentang MUJASSIMAH HANABILAH bukan kerana nama dia MUJASSIMAH HANABILAH . Kita menentang dia ialah kerana dia memecah belahkan AQIDAH ummah, membahayakan AQIDAH ummah , memecah belahkan KESATUAN ummah . Oleh kerana itulah kita menentang mereka. Oleh kerana itulah kita menghadapi mereka. Oleh itulah kita cuba menasihati mereka.



Percayalah saudara-saudari sekelian,
Perjuangan kita adalah jihad, ucapan kita adalah jihad, nasihat kita adalah jihad, kritikan kita adalah jihad . Bergantunglah kita kepada Allah dengan (menghadapi) puak-puak ini kerana kalau kita di pulau, di cerca, di hina, di fitnah pahala dan redho dari ALLAH sentiasa untuk kita. Dan kalau kita mati melawan puak-puak ini, mati kita adalah syahid, mati kita adalah Islam. 

Kita tidak perlu masuk ajaran hasan anak rimau, kita tidak perlu masuk ajaran ahmad laksamana, kita tidak perlu masuk ajaran ayah pin , kita tidak perlu minum arak atau berzina. Tapi kita menjadi Ahli Bid'ah Fasiq dan Kaki Maksiat dengan mengatakan " ALLAH bersila lendik tidak sama seperti makhluk dan Nabi Muhammad S.A.W itu seperti mamat di kampung sebelum terima wahyu"

Kita tidak perlu masuk Buddha, Kita tidak perlu masuk Hindu, Kita tidak perlu masuk Kristian, Tapi kita menjadi kafir dengan mengatakan " ALLAH bersila lendik sama seperti makhluk dan Nabi Muhammad S.A.W itu Kafir sebelum terima wahyu ''.

Tiada ulasan: