26 Dis 2012

Ustaz Azhar Idrus ~ Nik Aziz ni reti bahasa ke dok....

Kita semua boleh lihat betapa sombong dan bongkaknya Nik Aziz. Beliau pertikaikan ketentuan tuhan,syurga dan neraka. Ulama khawarij ini berlagak bagaikan kuli mahukan upah.Di mana letaknya konsep menghambakan diri terhadap Allah.

 Buat itu nak dapat ini,buat ini nak dapat itu.Ulama khawarij ini tidak mengajar umat Islam agar beribadat dengan ikhlas . Bolehkah kita persoalkan ketentuan tuhan terhadap syurga dan neraka yakni milik Allah? Apa Nik Aziz lebih besar daripada tuhan?


Video ini turut mendedahkan Nik Aziz yang boleh kita gelar mulut puki ayam dan tak reti bahasa apabila menyatakan kesemua ayat quran adalah ayat politik. Inilah jadinya apabila menggangap agama itu sebagai politik . Habis kesemuanya akan dipolitikkan.


Adakah kita bersolat boleh disama politik? Bayangkan jika kita berpuasa..nanti puak yang tak puasa kata "hok yang berpuasa tu politik la tuh" bagaimana? Tidakkah bodoh namanya.. rosak habis amalan dan juga agama apabila dikalungkan rantai berlian ke leher babi...

sekarang korang tau kan sebab apa Nik Aziz ni mulut dia serupa puki ayam...
Pisau kata "Ya Allah moga dipanjangkan umur Nik Aziz agar dapat umat Islam jadikan teladan dan sempadan ,tanda kiamat seperti mana yang disebutkan oleh Nabi Muhammad SAW jelas berada didepan mata.. Ulamak Akhir Zaman! "

Tiada ulasan: