10 Dis 2012

FAKTA!!!: Kenapa ANWAR IBRAHIM WAJIB diTENTANG habis habisan.


Sesiapa yang membaca tentang sejarah kejatuhan Suharto di Indonesia , anda akan dapat merasakan bahawa kerja kerja kotor ini telah dijalankan oleh seorang Makhluk yang bernama Wolfowitz yang mana merupakan seorang perancang didalam proses kehancuran Indonesia.

Lapuran oleh media Barat ini jelas membuktikan rangkaian hubungan Anwar dengan Yahudi, termasuk Wolfowitz. Seluruh dunia tahu Wolfowitz, bekas Duta Besar Amerika ke Indonesia dizaman kejatuhan Suharto dan kehancuran Indonesia, adalah akitek peperangan dan penaklukan terhadap Iraq dan Afghanistan! Ditangan Wolfowitz, mengalir darah umat Islam yang dizalimi dan dianiaya.

Kepada semua RAKAN SAHABAT CYBERTROOPER PRO KERAJAAN dan RAKYAT MALAYSIA terutama yang BERAGAMA ISLAM yang amat saya sanjungi, ‘Post’ memaparkan pautan pautan yang dijadikan bukti penglibatan Anwar Ibrahim untuk menghancurkan Kesatuan Ummat Islam di Malaysia

Meyedari bahawa tipu muslihat Agenda yahudi kian menular dikalangan yang “Buta maklumat”- Pautan yang di sertakan ini tiada kaitan dengan kerajaan Malaysia malahan ianya pengakuan rakan proksi beliau di luar negara. BIAR RAKYAT MALAYSIA SEMUA TAHU KEBENARANNYA

Semua orang UMNO dan rakyat Malaysia tahu bahawa pendirian kita amat jelas mengenai Anwar Ibrahim ” Kita membenci Anwar bukan kerana namanya Anwar Ibrahim, Kita membenci Anwar bukan kerana dia Ketua Umum PKR, Kita membenci Anwar Ibrahim bukan kerana Liwatnya Kita membenci Anwar Ibrahim bukan kerana dia mulut celupar TETAPI:-

“Kita membenci Anwar Ibrahim adalah kerana ditangannya telah bergelumang darah Umat Islam di Palestin, Ditangan nya telah ada simbol keangkuhan yahudi Israel yang akan merobek kedaulatan Negara ini, ditangannya juga telah ada retak pemusnahan kesatuan Umat Islam didalam negara ini.”



Bukti dokumentasi, bukti video dan lain lain artikel mengenainya hingga kini tiada penafian yang dibuat oleh Anwar yang dibongkar oleh Steve Clemons dan tiada apa juga saman terhadap penulis tersebut mengenai pembongkaran penglibatan Anwar.

Penglibatan Anwar dapat dilihat didalam tulisan Steve didalam The Washington Note dengan begitu jelas sekali. Di bawah ini adalah pautan-pautan sebagai bukti.

Tiada ulasan: